Så er alle julegaver købt

For første gang i mit liv, er alle julegaver købt inden december - og jeg klarede endda del hele på 2 timer.
Det startede med at keg bevægede mig ind i Bilk fordi jeg skulle købe sild til vores julefrokost. Så tænkte jeg, her kan man jo få ret mange gode julegaver til billige penge. Men alle de mennesker og larmen gjorde at jeg stillede min kurv, og købte gavekort til at istedet :) Kun børnene i min familie købte jeg legetøj til, de sæ.tter jo pris på en rigtig julegaver der kan pakkes op, istedet for et kedeligt gavekort.
Jeg må indrømme jeg er lettet, for det er altså noget der godt kan hænge over hovedet på en i løbet af december. Og skal man spare lidt hist og pist, skal gaverne koste det samme, skal der være forskel på prisen imellem folks gaver osv osv - så nej det blev bare gavekort á 300,- til Rosengårdscenteret. Så kan de da købe det de har lyst til.
Jeg har ikke selv fundet ud af hvilke julegaver jeg ønsker mig, men der er jo så meget man kan få idag - og jeg ved ikke om man skulle ønske sig noget praktisk, såsom et gavekort til hjem og fix eksempelvis, så man kunne købe lidt til huset eller haven. Ingen hemmelighed at jeg synes det hyggeligt at købe julegaver, og desuden at planlægge hvad folk skal have - men som sagt, er det altså også lækkert når det hele ligger pakket ind - ligge klar til at aflevere til familiemedlemmerne.